HR Officer 32 uur

Over Gladwell Academy en Highberg

Gladwell Academy is onderdeel van Highberg. Highberg is een groep ondernemende advies-, coaching- en trainingsbureaus met een toonaangevende ervaring in organisatorische, duurzaamheids- en digitale transformaties. Als een groep van multidisciplinaire en getalenteerde boutique bureaus bundelen we onze krachten om één ambitie na te streven: het opbouwen van de toonaangevende adviesgroep voor transformatie in Europa. We zijn trots om een B Corp-gecertificeerd bedrijf te zijn, omdat we ernaar streven om iets terug te geven aan onze gemeenschappen, voor onze planeet en onze werknemers te zorgen.

Wat ga jij doen als HR Officer?

Geen dag is hetzelfde als HR Officer bij Highberg/Gladwell Academy want HR is bij ons zo ingericht dat je in de volle breedte betrokken en (mede)verantwoordelijk bent voor alle processen die op HR-gebied voorbijkomen. Dat betekent dat je managers ondersteunt bij HR-vraagstukken vanuit hun leidinggevende rol. Jij bent de ‘spin in het web’ als het gaat om HR-ondersteuning. Dat betekent dat je HR-werkzaamheden zeer uiteenlopend zijn en alles te maken hebben met het coördineren, organiseren en registreren van alle operationele HR-werkzaamheden. Verder draai je je hand niet om voor het draaien van de dagelijkse HR-praktijk: je bent verantwoordelijk voor de salarisverwerking in samenwerking met een externe partij, begeleidt het in- en uitdiensttredingsproces en bent het aanspreekpunt voor alle collega’s als het gaat om HR- en salaris gerelateerde vragen.

Jouw werkzaamheden als HR Officer

  • Maandelijks de salarismutaties nauwgezet verwerkt en er – in samenwerking met de HR-collega’s en onze externe salarisverwerker – voor zorgt dat de salarissen op tijd kunnen worden betaald.
  • Zorgt voor een zachte landing van nieuwe collega’s. Je regelt het inwerkprogramma, zorgt ervoor dat alle zaken (laptop, inloggegevens, etc.) voor nieuwe collega’s op tijd zijn geregeld en dat het hen aan niets ontbreekt bij de start van hun dienstverband.
  • Je fungeert als vraagbaak voor medewerkers op het gebied van HR gerelateerde onderwerpen.
  • Contactpersoon voor mobiliteit: NS Cards en lease auto’s.
  • Coördinatie en administratie van de functionerings- & beoordelingsgesprekken
  • Ondersteuning van recruitment, maken van contracten, on boarding & off boarding.
  • Je begeleidt verzuimdossiers door contact te onderhouden met arbodienst, managers en medewerkers en bent bekend met wet- en regelgeving hieromtrent.

Wat vragen wij?

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een functie waarin (een deel van) deze activiteiten aan de orde waren.
  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met opleiding of certificering in de richting van deze functie.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en het Engels, aangezien je veel gesprekken goed moet kunnen voeren, samenwerkt met verschillende stakeholders en teksten ‘spot on’ en foutloos moeten zijn.
  • 32 uur per week beschikbaar en in de mogelijkheid om fysiek op kantoor in Amsterdam aanwezig te zijn (af en toe thuiswerken is bespreekbaar).

Wie ben jij?

  • Een teamspeler die als een spin in het web samenwerkt met HR, marketing, onze managers, het MT en externe partijen en niet schroomt om een praatje aan te knopen.
  • Een proactief type die zo efficiënt en effectief mogelijk werkt en zelf met verbeteringen komt en hiermee aan de slag gaat.
  • Je hebt oog voor detail en een tikje perfectionisme kan wat jou betreft geen kwaad.
  • Schakelen tussen verschillende (ad hoc) werkzaamheden is voor jou geen probleem en je weet hierin goed prioriteiten te stellen.
  • Je bent dienstverlenend ingesteld, houdt actuele ontwikkelingen in de gaten en bent altijd bezig met het optimaliseren en efficiënt inrichten van processen en werkwijzen.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris.
  • Een NS-Business Card of een km-vergoeding van 23 cent.
  • Flexibiliteit in werken, op kantoor of vanuit huis.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Vrijheid om jouw functie flexibel uit te voeren.
  • Een enthousiast team met korte communicatielijnen.
  • Een 32-urige werkweek.
  • Cross-hub events en vrijdagmiddag borrels.

Werken bij Gladwell Academy en Highberg

Bij Gladwell Academy en Highberg geloven we in een ondersteunende en samenwerkingsgerichte werkcultuur. Deze cultuur is gebaseerd op onze drie kernwaarden: Be Committed, Be Better, and Be You.

Als het gaat om 'Be Committed', streven collega's onvermoeibaar naar een blijvende positieve impact voor onze klanten, de maatschappij en het milieu. We definiëren onszelf door ondernemend te zijn en gezamenlijk verantwoordelijkheid te nemen voor het algehele succes van het bedrijf.

'Be Better' draait allemaal om ons geloof in voortdurend leren en verbeteren, en we bieden je kansen om zowel persoonlijk als professioneel te groeien en te ontwikkelen. We streven naar de hoogste normen van kwaliteit en professionaliteit in alles wat we doen.

En tot slot - 'Be You', draait erom dat we je aanmoedigen om jezelf te zijn op het werk, plezier te hebben, en we omarmen diversiteit en inclusie. We streven ernaar om op persoonlijk niveau contact te maken met onze klanten en collega's, waardoor we langdurige, op vertrouwen gebaseerde relaties opbouwen.

Vervolg stappen

Voor vragen over de functie kun je Kimberley Boot bellen (+31 6 30874916). Als je direct wilt solliciteren, kun je je CV en motivatiebrief sturen naar kimberley.boot@highberg.com